Klantenservice

 

Vragen over uw bestelling kunt u sturen naar: info@voordeligstedrogist.nl.

Wij zijn ook telefonisch te bereiken via: 0857 920186

 

Contact:
Drogisterij Ritskes, postbus 167, 1970 AD IJMUIDEN 0857 920186, info@voordeligstedrogist.nl
Wilt u advies voor uw aankopen mail ons dan uw vraag. Belangrijk hierbij is dat u duidelijk uw vraag omschrijft en daarbij vermeldt of u reeds medicijnen of voedingssupplementen gebruikt.

Bezorging:
Uw bestelling zal worden geleverd op het door u aangegeven afleveradres. U kunt er dus ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres te laten leveren. Hiervoor dient u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres in te vullen dan uw huisadres.

Levertijd:
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL Pakketten. Wij streven ernaar om uw bestellingen binnen 1-3 werkdagen na betaling bij u thuis te bezorgen. Indien een product niet voorradig is en de levertijd derhalve langer zal duren dan 72 uur zullen wij u per E-mail op de hoogte stellen van de verwachte levertijd.

Manco’s & Retouren:
Manco’s bij uw bestelling dient u binnen 2 maanden na ontdekking te melden op onderstaand mailadres: info@voordeligstedrogist.nl of via aangetekende brief. Voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc. verwijzen wij naar de algemene leveringsvoorwaarden.

U als ontvanger van de goederen dient deze direct na ontvangst te controleren. Klachten t.a.v. het product of de aflevering dienen binnen 2 maanden na ontdekking gemeld te worden op onderstaand mailadres: info@voordeligstedrogist.nl of via aangetekende brief. (Zie ook de algemene leveringsvoorwaarden). Hierna zal een passende oplossing worden gezocht.

U kunt zich bij ons, binnen 14 dagen na de bestelling, herroepen op uw herroepingsrecht. Meer informatie hierover vindt u in Artikel 8 van de door ons gehanteerde Algemene Voorwaarden Webshop Keurmerk. U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, vul dan het herroepingsformulier in. Een modelformulier vindt u hier, onderaan de algemene voorwaarden. 

Indien u uw bestelling binnen de herroepingstermijn van 14 dagen ongebruikt en onbeschadigd retourneert, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding terug. Dit kan zonder opgave van redenen. De kosten van de retourzending komen voor rekening van de klant. Geneesmiddelen kunnen geretourneerd worden, mits ongeopend. Artikelen kunnen niet zonder voorafgaande toestemming in de winkel worden geruild. Wij vergoeden in dat geval alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Betalen:

  • iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • Mister Cash: Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten.
  • Creditcard: Wij accepteren Visa en Mastercard. Voor betaling met creditcard berekenen wij een toeslag van 2,5%. Dit zijn uitsluitend de werkelijk gemaakte kosten.
  • Rembours: (Alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U kunt uw bestelling bij aflevering voldoen. Hiervoor zijn wel extra kosten verschuldigd. Zie tabel verzendkosten en levertijd.
  • Vooruitbetaling: U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer 10.90.81.781 (IBAN: NL33RABO0109081781)  t.n.v. Droginet te Blijham onder vermelding van uw naam, ordernummer en bankrekeningnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als uw betaling ontvangen is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan in overzicht verzendkosten en levertijd. Voor internationale betalingen: IBAN NL33 Rabo 0109081781.

Kosten & Levertijden:

Nederland Verzendkosten Levertijd
Bestellingen tot 74,95 euro 4.95 1-3 werkdagen
Bestellingen boven 74,95 euro gratis 1-3 werkdagen
Toeslag rembourszendingen 6.95 1-3 werkdagen
     
Belgie Verzendkosten Levertijd
Bestellingen tot 74,95 euro 5.95 1-3 werkdagen
Bestellingen boven 74,95 euro gratis 1-3 werkdagen
Duitsland Verzendkosten Levertijd
Bestellingen tot 99.95 euro 5.95 1-3 werkdagen
Bestellingen boven 99.95 euro gratis 1-3 werkdagen

Klachtenprocedure:

Indien u, om wat voor reden dan ook, een klacht heeft over voordeligstedrogist.nl, meld dit ons dan, zodat we er iets aan kunnen doen.

Het is uiteraard erg vervelend als u een klacht heeft. Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht door te geven aan de klantenservice. Dit kan door een email te versturen (naar: info@voordeligstedrogist.nl), een aangetekende brief te sturen (naar: Droginet, Hoofdweg 24, 9697 NK Blijham), of te bellen naar 0857 920186. 

Onze medewerkers van de klantenservice zullen er alles aan doen om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op porijs stellen, kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.voordeligstedrogist.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan is er de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Naar boven

Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.

Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.

Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te klikken dat u akkoord gaat.

Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder